VANLIGA FRÅGOR

FAQ

VANLIGA FRÅGOR

ÄR POOLEN FYLLD FÖR SÄSONGEN?

Poolen fylls i maj och töms någon gång under oktober. 

 
GÅR DET ATT KOMMA ÖVER DAGEN OCH BADA I POOLEN?

Nej, slottspoolen kan endast nyttjas av övernattande hotellgäster.

 

JAG HAR BOKAT ETT HOTELLRUM, KAN JAG KOMMA INNAN IN-CHECK OCH BADA?

Ja, du har tillgång till poolen från 13.00 på ankomstdagen till 12.00 på avresedagen.
Poolen är stängd mellan 12.00-13.00. 

 

HUR VARM ÄR POOLEN?

Poolen värms upp av solen, så den håller ungefär samma temperatur som havet.

 

FÅR JAG TA MED MIG EN UPPLÅSBAR BADLEKSAK TILL POOLEN?

Nej, det är inte möjligt att ha några uppblåsbara badleksaker i poolen. 

 


NÄR HAR NI ÖPPET?

Här ser ni våra öppettider.

 

HAR NI AC PÅ HOTELLRUMMEN?

Nej, vi kan inte erbjuda air-conditioning - men fläkt finns i alla hotellrum. 

 

KOSTAR DET NÅGONTING ATT PARKERA VID SLOTTET?

Parkeringen är kostnadsfri för slottets gäster. Bara ange ert registreringsnummer i receptionen.

För övriga kostar parkering 20:-/timme och betalas enklast via appen easypark. Områdeskod och mer info hittar ni på skyltarna vid parkeringen. 

 


 
VAD SERVERAR NI FÖR MAT?

Här hittar ni aktuell meny.

 

MÅSTE JAG BOKA BORD?

Vi rekommenderar alltid att ni bokar bord. Det är så tråkigt att behöva tacka nej till gäster för att vi har fullt i restaurangen.

Under lördagar går det ej att boka middag utifrån. Då reserverar vi matsalarna till våra hotellgäster.

​​​​​​


 
CORONA/COVID19 - VAD HAR NI VIDTAGIT FÖR ÅTGÄRDER?

Läs om våra åtgärder här.

 


 

NÄR ÄR BOKNINGEN ÖPPEN?

Under sommaren är bokningen öppen måndag - fredag, 09.00 - 16.00.
Övrig tid hänvisar vi er till vår hemsida, där ni hittar svar på de flesta frågor och där ni får bäst pris på övernattning. 

apple

 

TA DEL AV VÅRA NYHETER OCH ERBJUDANDEN


You are now subscribed